Guide: Så uppdaterar du betalinfo i Connect

Safeland app

Guide: Så uppdaterar du betalinfo i Connect

Dela inlägg

Safeland tar inte automatiskt betalt när din första prenumeration löpt ut. Det är förutsatt att du anslutit dig med aktiveringslänk till tjänsten Connect eller Connect Plus, exempelvis i samband med köp av hemlarm. Du behöver därför uppdatera med betalkort för att tjänsten ska fortsätta när den löper ut efter 12 månader. Du får förvisso en påminnelse om förnyelse i mailen, men vi rekommenderar att uppdatera med betalinformation så snart du gillar tjänsten.

Om du köpt och registrerat tjänsten online behöver du endast säkerställa att ditt betalkort är giltigt och har täckning i samband med att tjänsten ska förnyas.

Så här enkelt uppdaterar du betalinformation

Vi tipsar att använda appen eftersom du redan är inloggad där. Den största skillnaden är annars att du behöver logga in om du använder dig av webben.

Uppdatera betalning

Slutligen! Kom ihåg att återgå till appen eller webben när du bekräftat med ditt BankID.

Det är även samma tillvägagångssätt om du väljer att säga upp tjänsten.

Lycka till och kontakta Safeland om du har frågor!

Dela inlägg

Kundvagn0
Din kundvagn är tom!
Fortsätt handla